مشتری گرایی و اندازه گیری رضایت مشتری
   آرپان پژوهش آروین
   09:30
   حضوری / آنلاین
   30
   8
   1404/10/07
   1. مقدمه و کلیات استاندارد 10004 2. دامنه کاربرد و تعاریف 3. چارچوب مدیریت رضایت مشتری 4. برنامه‌ریزی پایش و اندازه‌گیری 5. طراحی روش‌ها و ابزارهای اندازه‌گیری 6. جمع‌آوری داده‌ها 7. تحلیل و تفسیر داده‌ها 8. گزارش‌دهی نتایج 9. اقدامات اصلاحی و بهبود 10. ارتباط با سایر استانداردهای سری 10000 11. مثال‌های کاربردی و مطالعات موردی
   کاوه رهبر بروجردی _ کارشناس رسمی سیستم
   15,000,000
   🔻 صدور گواهینامه معتبر جهت تمدید پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت 🔻 واتساپ و تلگرام: 09373546712 🔻 شماره تماس: 02165548635 – 09373546712 🔻 اینستاگرام: arpanpajoohesharvin 🔻 برای سهولت در ارتباط، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید: https://zil.ink/apa_co 🔻 در صورت نیاز به فاکتور رسمی، لطفاً با شماره‌های فوق تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ پیام ارسال کنید.
   IR180560611828006089578101-------6219861809507972
   بانک سامان
   کاوه رهبر بروجردی
   09373546712
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان