مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
PPAK پرنیان پایش اندیشه کادوس
-
09:00
غیرحضوری (فیلم ضبط شده)
40
16
1404/09/29
1- هدف و دامنه کاربرد
2- اصطلاحات و تعاریف
3- رضایت مشتری
4- خدمت رسانی به مشتری
5- مفهوم رضایت مشتری
6- استقرار در ایزو 10004
7- شناسایی انتظارات مشتری
سعید مجمع _ کارشناس رسمی خودرو
29،000،000
لینک ثبت نام در دوره:
academy.ppak.org/product/0435
PPAK ACADEMY به عنوان مرکز آموزشی نمونه استان، با برخورداری از تجربه بی نظیر، امکانات و تجهیزات مدرن و مدرسان مجرب و متخصص، اقدام به برگزاری دورههای عمومی و تخصصی مورد نیاز مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی، کارشناسان رسمی استاندارد و سایر متقاضیان مینماید.
جهت ثبت نام در دورههای آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ثابت 88173140 داخلی 118 و یا شماره تلفن همراه 09035699039، کارشناس واحد آموزش، آقای قاضیزاده، تماس حاصل فرمایید.
5022291301279392------- IR140570026111013637803001
-
پرنیان پایش اندیشه کادوس
09035699039