مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
   PPAK پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09:00
   غیرحضوری (فیلم ضبط شده)
   40
   16
   1404/09/29
   1- هدف و دامنه کاربرد 2- اصطلاحات و تعاریف 3- رضایت مشتری 4- خدمت رسانی به مشتری 5- مفهوم رضایت مشتری 6- استقرار در ایزو 10004 7- شناسایی انتظارات مشتری
   سعید مجمع _ کارشناس رسمی خودرو
   29،000،000
   لینک ثبت نام در دوره: academy.ppak.org/product/0435 PPAK ACADEMY به عنوان مرکز آموزشی نمونه استان، با برخورداری از تجربه بی نظیر، امکانات و تجهیزات مدرن و مدرسان مجرب و متخصص، اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی، کارشناسان رسمی استاندارد و سایر متقاضیان می‌نماید. جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ثابت 88173140 داخلی 118 و یا شماره تلفن همراه 09035699039، کارشناس واحد آموزش، آقای قاضی‌زاده، تماس حاصل فرمایید.
   5022291301279392------- IR140570026111013637803001
   -
   پرنیان پایش اندیشه کادوس
   09035699039
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان