مدیریت کیفیت - رضایت مشتری - راهنمایی هایی برای پایش و سنجش بر اساس ISIRI10004
   بهبود صنعت مهرگان
   08:30
   فلکه دوم صادقیه- برج مینا - طبقه 6-واحد35- شرکت بهبود صنعت مهرگان
   12
   8
   1404/10/16
  

مقدمه و مفهوم رضایت مشتری، دامنه استاندارد، اصول پایش و سنجش رضایت مشتری، بافت سازمان، تعیین رویکردهای پایش و سنجش، تدوین و اجرای برنامه‌های پایش، تحلیل داده‌های مشتری، ارزیابی نتایج و عملکرد، اقدام بهبود مستمر، مستندسازی و گزارش‌دهی، بازخورد و ارتباطات با مشتریان

   اسماعیل شایسته _ استاد
   17,000,000
   جهت اطلاعات با شماره 44042044 یا 44010615 تماس حاصل نمایید. به شرکت کنندگان که در آزمون پایان دوره، موفق شوند گواهینامه اداره کل استاندارد و گواهینامه ای از شرکت بین المللی لیبرواشورنس اعطا می شود. در ضمن نحوه برگزاری دوره به صورت حضوری می باشد.
   6037997492535043
   بانک ملی
   بهبود صنعت مهرگان
   44010615-16
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان