شکایت مشتری بر اساس استاندارد 10002
   بهبود صنعت مهرگان
   08:30
   فلکه دوم صادقیه- برج مینا - طبقه 6-واحد35- شرکت بهبود صنعت مهرگان
   12
   8
   1404/10/06
  

مقدمه و مفهوم شکایات، دامنه استاندارد، اصول رسیدگی به شکایات، نقش مدیریت کیفیت در رسیدگی به شکایات، فرآیند رسیدگی به شکایت، ارتباطات و تعامل با مشتری، جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به شکایات، اقدامات اصلاحی و پیشگیری، بهبود مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات، مستندسازی و گزارش‌دهی در مورد شکایات، آموزش و آگاهی‌دهی به کارکنان در زمینه شکایات.

   اسماعیل شایسته _ استاد
   17,000,000
   جهت اطلاعات با شماره 44042044 یا 44010615 تماس حاصل نمایید. به شرکت کنندگان که در آزمون پایان دوره، موفق شوند گواهینامه اداره کل استاندارد و گواهینامه ای از شرکت بین المللی لیبرواشورنس اعطا می شود. در ضمن نحوه برگزاری دوره به صورت حضوری می باشد.
   6037997492535043
   بانک ملی
   بهبود صنعت مهرگان
   44010615-16
تاریخ ساعت شروع ساعت پایان